fredag 15 juli 2016

Överallt & ingenstans

När jag kommer hem från Tyskland tar han mig om midjan och säger att det var längesen.
Han håller mig hårt och drar handen genom mitt hår i nacken.
det var längesen nu.


Jag känner den fylla min kropp totalt och tills hela min kropp skriker kärlek.
Jag har saknat din doft svarar jag och borrar in min näsa mot hans hals.


Att vara ifrån honom skapar en känsla jag inte kan förklara.

Vi kysser varandra för sällan säger han när vi lägger oss tätt intill varandra på kvällen.
Vi måste ändra på det svarar jag med svala lakan och en varm kropp mot min hud.
Vi måste ändra på det.

Så kysser jag honom.
Länge.

Jag älskar att sakna dig älskling men bäst är när du är här.
Vi är här.
Tillsammans.


6 kommentarer:

  1. Så vackert så jag får ståpäls!
    Ha en riktigt fin helg!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Att ni skriver till mig betyder så mycket. Massor. Tack för att du tar dig tid. KRAM!

      Radera
  2. Alltid underbart att läsa dina texter, men detta var något speciellt, får rysningar . Kram fina du

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack sötaste, du anar inte hur glas jag blir av din kommentar.KRAM!!

      Radera
  3. hop over to here c5n78a1p68 buy replica bags online replica bags karachi see post v9i04o1v58 louis vuitton fake replica bags wholesale mumbai n2j59r5z31 Homepage u1e05m7b43 Louis Vuitton replica Bags replica bags ebay t9f83c2l07

    SvaraRadera